VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hej Hej

Kategori: Tankarna flödar

Absolut att hösten är här, det är grått och trist ute. Men som jag sagt innan så gillar jag verkligen den med alla sina skiftande färger.

Vad händer idag då?
Tror det blir till Netto en runda, och sen funderar jag även på att besöka biblioteket och se om de har en bra bok som handlar om webbdesign, vill ha nåt riktigt snyggt till min blogg.
Läst masor på nätet men känner att jag inte riktigt har orken/lusten. Med en bok att läsa så kan man inspireras mer. Fast det bästa hade ju varit om någon kunde hjälpa mig att bygga min header osv. Men ser tyvärr mörkt ut med det, ingen av mina vänner kan sådant..*suck*.
Om någon läser detta och är duktig på det osv så får ni gärna kontakta mig på min mail som är:

[email protected]

Kollade min statistik igår över läsare varje dag här och upptäckte att jag har drygt 1000 läsare per månad nu, riktigt kul. Men fortfarande är det så att frågan är fri att fråga mig om vad ni vill, ge tips om vad ni vill läsa om osv. Jag är öppen för förslag. Hittills har ingen gjort detta och då tolkar man det i alla fall som att ni gillar det jag skriver och lägger ut i bildväg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: