VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hemma igen från hemlisen :P

Kategori: Tankarna flödar

Då var jag hemma igen, varit på en anställningsintervju med kort varsel. Får se om jag får jobbet, ja och om jag vill ha det. Innebär 2 eller 3-skift, vilket jag inte har problem med. mMen handlar om lite mer än tiderna med ju.

Glömde kameran hemma och glömde även bort att jag har ny mibl som tar riktigt fina bilder, klantigt..ja jag vet. Får lära mig detta nu ang min nya mobil.

Har fixat midda oxå, ett nytt recept (bild senare ikväll). Var och lämnade av en portion hos mamsen, hon ligger ju sjuk så får vara lite snäll, även om jag alltid är det mot henne.


Skulle tagit en powerwalk med en kompis men hon lämnade återbud pga mår inte så bra. Får se om jag går ut ensam eller fortsätter och fixa klart här hemma. Fortfarande sommarväder ute ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: