VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hur tänker folk

Kategori: Tankarna flödar

Läste precis om flygplansolyckan med ett hockeylag från Ryssland där svenska Stefan Liv spelar.
Inga uppgifter finns ännu om han var med.
Men läser på facebook om folk jag känner som lägger ut länken till annonsen i expressen och sedan kommenteras det hit och dit. Och en skriver "tänk om det hade varit Rögle".
Hur kan man bara ens tänka så, vadå skulle Rögle spelarna vara mer värda som individer än det ryska laget? Nej verkligen inte!! Alla människor har lika värde, utan att behöva gå in på riktigt sjuka människor som gör sådant man inte ska och får, men ni fattar nog vad jag menar.

Blir riktigt irriterad och chockad när folk jag känner osv uttrycker nåt så dumt. Riktigt kallt och egoistiskt tycker jag...

Här nedan har ni länken på om de senaste ang kraschen...



http://www.expressen.se/nyheter/1.2553318/kant-ishockeylag-i-flygkrasch-42-doda





Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fin din blogg blitt !!



    Ja hemskt de som hänt , vare sej vilken människa & lag de är ..



    2011-09-07 | 17:12:13
  • BitterFittan säger:

    Nu har jag kollat in din receptblogg, fanns ju hur mycket smaskigt som helst! =)

    Den hamnade i favoriter!



    Håller med dig om det där med flygolyckan! Jag skäms fan när folk gör skillnad på människor och människor...det är ju lika illa oavsett vart man är ifrån!

    2011-09-07 | 18:09:54
    Bloggadress: http://cillabacill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: