VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Internetleverantören!!!

Kategori: Tankarna flödar

För nästan 2 timmar sedan så sitter jag mitt uppe i mitt lilla projekt och vad händer. JO, internet försvinner. Har gått här och väntat på att det skulle komma tillbaka, och äntligen kom det nu.
Tur, för annars hade jag ju fått ringa och höra vad problemet var.

Som tur är så är det sällan mitt internet strular, och jag har haft samma leverantör i lite mer än 8 år. Mitt mobila bredband som jag hade till laptopen skickade jag ju tillbaka för snart 2 månader sedan, kände att jag använde det för lite för att det skulle vara löndande.
Bara och skaffa igen om jag skulle ångra mig.

Nähä, får väl gå och ta bort handduken från mitt nytvättade hår. Har ju alltid den minst en timme, för om jag skulle låta det hänga och torka direkt så skulle ju hela min tröja bli dyngvåt, och det är inte bra, man fryser och sånt. Men så är det att ha hår ner till rumpan...Och JA, det är äkta, får väl ta lite kort på det och lägga ut kanske, eller vad säger ni???
Har ju lagt ut nån bild tidigare, eller ja...nog bara en tror jag....





Kommentarer


Kommentera inlägget här: