VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kvällen är här

Kategori: Tankarna flödar

kvällen är här och klockan är snart halv 8, och då ska jag såklart kolla på "Halv åtta hos mig" och "Idol". Måste ju säga att denna dagen bara stack iväg lixom, vet inte alls var den tog vägen.
Tycker inte jag gjort så mycke ju; varit iväg o tränat, fixat midda, tagit en dusch, diskat och ja vad mer, fast tänker jag efter så har jag nog fastnat en hel del vid datorn idag,
så därför man inte märkt av tiden.
Hoppas kunna somna innan 4 på morgonen denna natten,
eftersom det är väldigt längesen jag gjorde det.
Vill ju vända dygnet så jag kommer upp vid halv 9 varje morgon, vilket då innebär att jag somnar vid 2 på natten, precis lagom med 5-6 timmar sömn även om jag aldrig sover i ett sträck, 
vaknar minst en gång under sovtiden.






Cool datanörd bild jag googlade fram, fast jag skräpar inte ner så runt mitt bord o dricker inte ens kaffe. Men man känner ändå igen sig när man "råkar" fastna i datorn..haha







Kommentarer


Kommentera inlägget här: