VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

"Kvällsgöra"

Kategori: Jag o min vardag

Haft lite kvällsgöra med att se på "Halv åtta hos mig" och "CSI".
Efter det så portionera jag upp skinkgrytbitar och pålägg för infrysning, som jag köpte idag, kollade av min kylskåpslista (den där jag visat i ett inlägg ang min välfyllda frys) och skrev om den, så nu har jag middagar exakt året ut om man räknar bort julafton, juldagen och nyårsafton för då brukar man ju alltid äta nåt annorlunda. Känns bra att där är fullt så långt. Skafferi och kyl är ju oxå välfyllda som alltid.
Skulle behövt en liten frys till som jag kunde haft till grönsaker och bakat. Som det är nu får jag bara in lite selleri, purjolök, gul lök och färsk svamp. Vem vet, kanske investerar i en sådan så småningom. Hade varit bra och bara kunnat handla utan och tänka på plats..haha..säger jag som har mat för över 3 mån som det är nu.
Jo, men jag gillar ju att handla mat i massor och ha lite av varje hemma så jag kan tillaga vad jag nu än vill ha till midda.

Nu funderar jag på att gå och bädda ner mig och kolla vidare på serien
"Warehouse 13".








Kommentarer


Kommentera inlägget här: