VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lång mysig natt

Kategori: Jag o min vardag

Pigg och vaken så här lite sent på eftermiddagen. Men det blev sent inatt/imorse lixom.
Ewelina kom hit vid 20-tiden igårkväll, jag bakade en äpplepaj som vi åt med vaniljsås. Hon hade med sig choklad, chips, dippa och cola. Snacka om riktig gottefrossa...haha.

Vi kollade en ny film som heter "The Ward" och sedan så såg vi 2 äldre som "House On Hounted Hill", och den sista var "GREASE", en film man kan se hur ofta som helst och r ett måste att ha i samlingen. Förutom film hade vi mycke prat o började planera en sak som vi tänkte sätta i verket nästa vecka, så hoppas det kan bli så, får väl se.

Vid 6-tiden i morse så var Ewelina rätt trött och hon skulle gå hem, men såg hur det regna och blåste så jag erbjöd henne min soffa. Vad gör man inte för sina vänner.




Här är nästa nya sorts chips "Kebabdrömmen" som jag såg på Ica häromdan, vilka Ewelina hade med sig och de var faktiskt goda tillsamman med en ny sorts dippa, nåt med Mexican hette den nog, vänta...kan ju googla den och se om den kommer upp...






Och där har ni den goda dippen, riktigt god tillsammans med Kebabchipsen












Kommentarer


Kommentera inlägget här: