VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite av varje tror jag

Kategori: Jag o min vardag

Nyss ätit kålpudding och potatismos, såklart är bägge delarna hemmagjorda av mig. Riktigt äckligt mätt nu kan jag äsga, och ändå var de inte en stor portion, vilket det brukar ha förmåga att bli när det är extra god mat :P.... Men lite arg på mig själv för jag glömde ta kort på de hela..fy mig..grrrrrrr..haha!
Nåja, har en sån midda till i frysen, så får komma ihåg det till nästa gång.

Även ringt gymmet och tränaren där, så vi har bokat om tiden till måndag. Han tyckte oxå att det var dumt av mig att träna redan med tanke på min feber och inte alls mått bra, plus han hade råkat dubbelboka sig, så det löste sig ju bra för oss bägge.

Nu blir det att hämta sista tvätten i tvättstugan, diska och röja i köket och sen lite tv,
"Halv åtta hos mig" och "Idol"...som man INTE får missa!!!


















Kommentarer


Kommentera inlägget här: