VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite strulig dag eller nåt

Kategori: Jag o min vardag

Snacka om en del strul idag...

Först så fick jag brev från facket igår om att jag hade obetald fackavgift, och jag tänkte, men faaan va dom ska strula då.
Jag fick svar förra månaden att min avgift dras på utbetalning av a-kassa.
Ringde dit idag, då fanns det inte ens registrerat att nån skickat ut ett brev till mig
 om obetald avgift.
Så hon jag prata med sa att jag skulle riva brevet.
Och sen visa det sig även att jag ska betala 222kr/mån och de har dragit 297kr varje månad, så nu blir de en del pengar tillbaka istället.


Sen så beställde jag den där telefonen via nätet från comviq, då får jag ett svar att det inte gick att genomföra, så jag provar en gång till och då gick det. Går in och kollar min mail och då finns det 2 beställningar där, alltså gick den första igenom trots allt. Så nu har jag mailat dom om att ta bort den ena beställningen, hoppas nu dom fattar och gör detta.
För 2 telefoner är jag inte intresserad av ju.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: