VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lyser med sin frånvaro

Kategori: Jag o min vardag

Gick ut för att möta Ewelina, väntade och väntade, ingen kom, messade o ringde utan svar. Hmm..dumma henne :P. Sånt slarv och inte komma upp i tid för träning nu när vi bestämt, fy fy på henne...haha. Trött människa... Får väl se om hon hör av sig senare, annars drar jag och tränar själv minsann. Allvar ska det vara och inte massa hit och dit och ingen reda alls.
Om inte så får det bli en låååång promenad.
Har visserligen rätt ont i mitt onda knä idag, så kanske hade varit bra och vila, eller bara träna överkroppen går ju oxå. Men som sagt, kan inte alla redskapen än och en vecka kvar tills vi ska få vår undervisning och träningsprogram.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: