VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu igen, hinner ju inte med

Kategori: Jag o min vardag

Måndag och ny vecka igen, veckan som gick stack verkligen iväg i 190.
Går alldeles för fort nu tycker jag. Det enda positiva är att vi kommer närmare vintern och jag får min efterlängtade snö.

Idag vräker regnet ner. Passar bra för mina planer för dagen.
Här ska de städas i massor, sen ska jag upp till min mamma och klippa henne under dagen.
Men annars blir det bara en sån där innedag med massor att göra i hemmet, såna dagar gillar jag.
Sen kommer det att vara superfint här, ja tills det är dags för en ny sådan omgång, om typ en vecka eller nåt..haha. Nädå, sånt här gör jag väl en gång i månaden ungefär.
Har ju allergi/astma, så därför måste jag ju vara noga med att hålla allt damm borta så gott det går.

Måste komma på nån midda med som jag är sugen på, funderar på att göra nåt med kycklingfilé, var ju ett tag sedan, detsamma gäller ris.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: