VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nu tänker jag vara arg och med all rätt

Kategori: Tankarna flödar

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13705190.ab

Kolla in länken...

Fy fan säger jag bara, hur kan man vara så rå och rutten och utsätta sin valp för detta. Hur sjuk i huvudet är man när man gör så, finns inte ord för hur arg och ledsen jag blir när jag ser djur fara illa. Såna människor som gör så borde bli utsatta för exakt samma tortyr. Ett hjälplsöt djur som inte kan försvara sig på något sätt alls. Varför skaffade han hund kan man undra. I vår värld finns det för mycke djur som far illa. Förstår inte hur man kan ge sig på så oskyldiga individer. Blev riktigt ledsen när jag läste artikeln. Och jag som person har svårt och släppa tanken på detta, målar upp bilder i huvudet och mår ännu sämre, tar dagar innan det släpper. Hoppas killen får ett riktigt ordentligt straff, men antagligen inte eftersom straffsystemet i Sverige är alldeles för milt.

Skulle kunna skriva hur mycke som helst om detta och vad jag tycker, men är så arg så jag känner att jag bara kommer att upprepa mig med typ samma ord och meningsbyggnad.

Men är det nåt jag hatar så är de djurplågare...FY FAN!!!!!!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: