VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Smått och gott i massor

Kategori: Jag o min vardag

Sådärja, då ska jag avslöja var jag varit..hehe

En som både mamma och jag känner frågade mamma i morse om vi skulle köra till Förmedlingen i Tyringe. Och klart vi ville det.
Så nu har vi varit där, där finns massor med olika avdelning, allt från hygien, kläder, torrvaror till möbler. Och riktigt billigt är där oxå. Man kan gå där i flera timmar och titta.

Mina köp idag blev; pärm, pennor, bakplåtspapper, parfym, block, kryddor, vitlök i marinad, soppor, hänglås, plastpåsar, dusch, rakhyvlar, en kattbädd, ett fräckt toapapper som jag bara ska ha som prydnad på toaletten m m.









Coolt toapapper va? Det fanns med sedlar oxå, men tyckte detta var klart fräckast.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: