VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svar på frågestunden

Kategori: Smått & Gott

Har svarat på en del frågor som ni läsare mailat mig och tänkte lägga ut dessa här och nu. För sen blir det sängen, är riktigt trött nu, var ju vaken nästan ett dygn när jag somnade vid 7-tiden i morse, och ovanpå det har jag ju haft 3 nätter i rad innan denna natt med 3-4 timmar sömn. Så tror jag behöver komma ikapp med lite sömn....


Vilket fint namn din blogg har, är det ditt namn?
Nej det är inte mitt namn, jag heter Marie. Shaminelle är ett namn jag själv hittade på för 3 år sedan.


Vilken läggning har du?
Jag är 100% hetero, men har inga fördomar. Umgås med bisexuella.


Vad är det tokigaste du gjort?
OJ, svår fråga det där..Jag är väldigt spontan av mig, skäms aldrig för nåt och ordet pinsamt
finns inte för mig. man har inget och skämmas för.


Är ditt hår äkta svart och samma vad gäller längden på håret?
Nej, jag är egentligen blond, började färga det svart 2009
JA, min längd på håret är äkta och inte löshår.


Undrar om du har nån kille i ditt liv, ser aldrig att du skriver om någon
HAN så att säga?
Nej, jag är singel sen 1 år tillbaka och trivs med det, eftersom jag gillar
att ta dagen som den kommer utan massa krav och regler.


Har sett att du har en matblogg och besökt denna, all mat där ser riktigt god ut.
Hur vet du vad du ska hitta på och vilka ingredienser som passar ihopa?
Tack så jättemycke för att tycker så om den bloggen, att laga mat och hitta på
nya maträtter är nog bland det roligaste jag vet. Hur jag ska göra och vad jag
ska ha i maträtterna bara "poppar" upp i huvudet lixom, har tyvärr ingen förklaring
till hur jag vet vad som funkar tillsammans. Är väl bara att jag tänker helt logiskt
helt enkelt känns det som.


Hur är du som person?
Jag är väldigt lätt att umgås med eftersom jag inte dömer någon alls, utan var och en får
vara som den vill, jag ställer inga krav på mina vänner, snäll, omtänksam, rak och ärlig och
säger alltid vad jag tycker och tänker i alla situationer.
Alltid glad och positiv, ordet sur finns inte hos mig, inget jag blir, men däremt kan jag såklart bli besviken
om det är nåt, men inget jag hänger upp mig på en längre tid. För gör man besviken för många gånger så är man inte min
vän och då talar jag om detta för personen och den vänskapen är avslutad. Ja hård men rättvis
det är jag det...

 

Återkommer med svar på fler frågor imorgon....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: