VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Uppdatering var de ja

Kategori: Jag o min vardag

Rätt sent i fredags fick jag och en tjejkompis ett ryck att dricka lite hemma hos mig så det gjorde vi, sen ville hon åka till Helsingborg, jag stannade på hemmaplan och var på krogen och efter det hamna jag på en efterfest tillsammans med trevligt folk och kom hem på lördagsmorgonen strax innan halv 6. Ja det var det hela, tog några kort oxå men känns inte som de passar och lägga ut här

Och hela lördagen var ju då som sagt super super lugn. Vilket jag kände att jag behövde. Och NEJ, jag var inte bakis, fortfarande aldrig varit i hela mitt liv.

Såg  3 bra filmer igår som jag gärna tipsar om:

* Skeleton Lake
* Assassination Games
* Hanna


Nu ska jag hämta sista tvätten och fixa lite här hemma, sen får de bli sängen och lite film. Känns som det kan vara ett bra avslut på denna veckan...










Kommentarer


Kommentera inlägget här: