VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad är "dagen efter"?

Kategori: Fest/Party

För mig är det nu "dagen efter". Hamnade på fest hos Jimmy vid 21.30-tiden med bl a Linda och Subhi. Resten namnger jag inte här eftersom det är personer jag inte vill ha här i min blogg av olika anledningar. Var ju tänkt att jag skulle ha en lugn hemma lördag, men blev som sagt bjuden på fest och det ångrar jag inte för vi hade riktigt kul och trevligt.
Så det brukar vara när det blir så spontant med fest.
Brukar ju bli mycke roligare än alla dessa planerade.
Blev 2 liter vin (ja de där vinet jag la ut bild på i onsdags).
Riktigt gott, vilket jag ahde glömt pga längesen jag fick tag på det.
Kom hem vid 4-tiden i morse. Tog en liten frukost, satte på TV:n och la mig i sängen, råkade visst somna i reklamen upptäckte jag när jag vaknade vid 8 och såg att TV fortfarande var på. Så jag måste nog ha varit lite trötter.


Nu ska jag "rota" lite i min frys för jag vill ha en riktigt god söndagsmidda. Kanske får bli med potatis, vilket jag inte ätit på hela veckan. Inte likt mig ju, så jo det får nog bli päror (som vi säger på skånska) idag ja.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: