VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äventyret

Kategori: Fest/Party

Måndag idag, jag vet. Men orkade/kände inte för att blogga igår. Men här kommer i alla fall lördagens äventyr.

Började med att jag stod i köket och slängde ihopa en köttgryta. Hade radion på en bra kanal med massa go musik, kände riktigt hur de ryckte i kroppen och energin sprudlade. Fick i mig middan med ris.

Skojade sen med Linda alias Klara-Stina på facbook chatten att jag drack vin, såklart hon trodde mig och menade på att jag skulle vänta på henne..haha..rätt åt henne. Fick ju avslöja till sluta att jag lurades lite..haha..måste ju vara snäll ibland. Det hela slutade med att hon landade hos mig strax innan halv 5 på kvällen. Hon med sin öl och jag med mitt vin oxå lite tilltugg, salta pinnar som är ett måste.




Vi satt även några timmar på balkongen eftersom det var så fint och soligt väder.
Jag började prata om att åka till Klippan och gå på Harrys, nja var de från Linda men jag fick henne med på det till slut. Får alltid som jag vill..hehe.

Sagt och gjort, så strax innan kl. 22 så satte vi oss på tåget och mötte där en välkänd trubadur filur och hade allsång med honom. Blev Hasse Anderssons Änglahund, vad annars :P



30 min senare kommer vi då fram till Harrys, blev 2 smirnoff ice där, fullt med folk, men mycke mindre än vårt Flamman i Perstorp ju. Fast trevligt att 2 killar kom fram och prata med oss, inget flirtande och så, mest nyfikna på var vi var ifrån osv.

Tog sista tåget hem eller ja näst sista då vid midnatt för Linda ville tvunget hem och kolla in Flamman innan dom stängde. Och klart jag inte sa nej eftersom hon hängde med på mitt förslag att åka iväg.

Så det var en riktigt trevlig lördag, både hemma och iväg så detta tänker vi göra fler gånger, roligare och komma bort där man slipper se ansikten man känner igen hela tiden.

Nytt äventyr på fredag i Helsingborg om Linda får barnvakt, annars får det vara till en annan gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: