VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagens goda blandning

Kategori: Dagens midda

Tidigare idag precis innan de blev Ica så kom mamma och överraskade mig med en bordskyckling och lite lakrids. Hon hade cyklat till Netto ensam. Snäll hon är min lilla mamma. Och i och med detta så blev de såklart kyckling till midda. En sådan paket räcker ju till 3-4 middagar till mig. Endast 20 kr/paket denna veckan.

Kanske ser mycke ut på tallriken men är faktiskt bara 1 dl pasta (penne rigate) och sen strimlad paprika, stekt färsk svamp, broccoli och charlottenlök, de bästa som finns är ju massa grönsaker. Oxå hade jag grönpepparsås på pastan.






Nu ska jag plocka lite här hemma och diska, ta en dusch och senare göra mig redo för en filmkväll. Planen är att se 3 filmer, och titlarna på dessa är: "Haywire", "Miami Magma" & "Rogue River". Hoppas att alla är bra, har inte fått tag på nån än som sett dom.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: