VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En lugn dag

Kategori: Jag o min vardag

Har inte gjort mycke idag, plockat runt här och var lite då och då, legat i sängen och spelat wordfeud, kollat TV, fixat lite middan och sånt där. Inte haft någon ork alls idag. Frossar som bara den och känner mig riktigt trött och matt. Varit grått och regnigt oxå idag. Prata med andra som känt sig som jag så gissar att vi alla påverkats av vädret. Så hoppas de blir bättre väder imorgon.

Drar till Kristianstad imorgon tidig morgon så vi hörs igen imorgon kväll ungefär


Förresten, har under en veckas tid nu märkt vilka vänner jag kan lite på och vilka jag inte kan lita på, har samlat på mig nog med information med att umgås och prata med dessa både via msn, telefon och mellan 4 ögon osv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: