VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Erbjudanden

Kategori: Tankarna flödar

Äntligen ahr krogen Flamingo i Perstorp fattat att de måste göra nåt för att få tillbaka massa gäster. Förra ägaren gjorde inte för mycke ju och maten klagades de på. Men nu är där ny pizzabagare, vilket gjort att pizzorna blivit mycke bättre.

Och på Valborg så har de ett erbjudande "köp 2 öl och betala för 1" mellan kl: 20-22. Hoppas att de lockar folk. Infon finns på facebook och jag delade statusen för att se om nån reagerar och nappar.
Hade varit kul tycker jag, för de andra uteställena lockar inte mig precis. Vi har 4 st och jag ahr bara varit på 2 än så länge.

Nähä nu ska jag nog gå och lägga mig och sätta igång nån film tror jag.

Men först borsta tänderna, använda stickorna o skölja med flux...måste ju lyda tandläkaren..haha

Påtal om de så fick jag idag äntligen kallelsen till skiktröntgen, så nästa torsdag bär det iväg för detta. Ska bli riktigt skönt att snart få veta vad som kommer och göras med mitt knä/ben, håller tummarna för att det inte blir nån operation.

Natti natti och sussa gott alla ni där ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här: