VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag vs Lördag

Kategori: Fest/Party

Igår satt jag och drack med Klara-Stina och nu blir det samma idag, jäkla tös till att locka mig i fördärvet. Hon ljugde igår och sa hon skulle vara radiostyrd så jag fick leka med fjärrkontrollen, fy henne...men idag så har hon lovat..ja ja, får väl se hur de blir med de då.

Vi var såklart på flamman igår och väldigt mycke folk kan man nog säga. Lite incidenter på natten som jag inte tänker gå in på, men fy vad otrevlig kärringen på 112 var alltså. De är väl ändå meningen att dom ska vara trevliga och lyssna. Jag menar, tänk om nån hade legat döende i sitt eget blod typ. Ja ni fattar va. Ska göra en liten insändare med klagomål. Detta är inte acceptabelt.

Ska bli kul att se hur denna dagen slutar...

Har nyss rullat och stekt ett gäng köttbullar, hade ju tänkt äta lite påskmat idag, men väljer att ta de imorgon...sill, ägg, köttbullar och prinskorvar kan bli en perfekt söndags frukost/lunch.


Hörs imorgon och önskar er alla en trevlig påskafton..och gör nu inget som inte jag skulle gjort..hehe




Kommentarer


Kommentera inlägget här: