VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Knappt 2 dygn kvar

Kategori: Jag o min vardag

Ja det är ungefär tiden som är kvar tills Linda och sticker iväg på äventyr. Var visst fler som ville hänga på, men vi bestämde att vi ville åka ensamma bara hon och jag, känner att vi behöver de.

Men detta äventyret kan man ju göra sen igen och vara ett helt gäng som åker på.

Ska i alla fall bli spännande och se hur lördagen kommer att bli och vad som kommer och hända, kanske ingenting eller bara helt sjukt galet. Hoppas hoppas på bra väder, lite duggregn gör inget, men trist om de kommer och regna hela dagen, då finns ju risken att vi kanske få ställa in eller korta ner äventyrets timmar. Och göra nåt annat oxå.

Kan ni gissa vad det är vi ska tro? Ni vänner som jag berättat för får va tysta..hehe

Idag blev min midda Korv & potatissoppan som var kvar från i tisdags, aja baja och kasta mat, något jag i stort sett aldrig gör. De jag inte vill ha just då fryser jag in om de går eller ger jag bort det.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: