VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mobbing på hög nivå

Kategori: Smått & Gott

Mobbar en kompis nu, hennes dator har lagt av. Och hon kan bara surfa med sin mobil. Rätt åt henne..haha..med tanke på att jag sitter här med en stationär och en laptop 10,1", plus en stationär som ligger i delar o bara saknar en låda.

Är jag snäll mot henne? Klart jag är..hehe.
Nä men min lilla laptop är en dator jag sagt redan från början att jag aldrig kommer o låna ut. För det är en dator jag önskat mig i många år, och för 3 år sedan kunde jag äntligen köpa den jag ville ha, fast den är väl mindre bra idag, lite seg deg pga bara 1 GB minne, men den går i alla fall och ha till mindre saker, och om man vill ha datorn med sig när man åker bort och sånt där.




Så här sen den lilla sötisen ut. Orkade inte gå och ta kort på den i sovrummet just nu. Men vet att den finns i ett inlägg i juli månad 2009 här i bloggen om ni vill se den på riktigt lixom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: