VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Önskan från en läsare

Kategori: Dagens midda

Du läsare som igår undrade varför jag inte lägger ut all mat jag äter eller ja som jag tillagar. Här kommer kvällens enkla midda som jag precis ätit, eget recept såklart, eller nja det är min mammas från när jag var liten, jag har dock ändrat om lite med den.

Recept finns att hitta i min matblogg, bara att klicka på länken här nedan:


http://mariesrecept.blogg.se/2010/november/korv-potatis-soppa.html








Vad gäller andra måltider så äter jag ju inte direkt frukost förrän jag varit vaken några timmar, kan vara en rostad eller ett glas yoghurt, under dagen när jag blir hungrig tar jag mig en smoothie eller frukt eller lite av en vitkålsallad som jag brukar göra ganska ofta, eller ett knäcke och kokt ägg.. Finns mycke smått o gott att äta när hungern slår till

Kommentarer


Kommentera inlägget här: