VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Schyy inga kommentarer tack

Kategori: Jag o min vardag

Ringde Klara-Stina och pratade en stund. Visar sig vara sista kareoken på flamman på fredag, sen blir de uppehåll fram till hösten. Faen oxå, jag som verkligen hade planerat in en lugn påsk. Har ni hört förr, jag vet, men denna gången var det meningen att inget skulle kunna rucka på min plan..grrrr...dumma
Klara-Stina..haha..men vad gör man inte för sina vänner. Allt eller inte exakt allt, vad säger ni?

Ja ja nog om det, blir i alla fall festa på fredag. Så nu fick jag ju ringa efter en ny låda vin oxå, för de sista lär ju ta slut på fredag. Och måste ju ha tills den 20e.

Men de här med festande nästan varje helg stör mig faktiskt inte, man får ju leva livet så länge man kan och vad jag än dricker och vilken mängd det än är så blir jag ju aldrig bakis och ALDRIG någonsin varit någon gång i mitt liv. Snacka om lyckligt lottad jag är...vad säger ni nu mina trogna läsare??
Men lovar att skänka er bakfylle folk en tanke på lördag när jag vaknar och hoppar ur sängen utan problem...snällt va...hehe




Kommentarer


Kommentera inlägget här: