VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ska försöka senare

Kategori: Jag o min vardag

Ska innan söndagen är slut försöka hinna/orka göra en uppdatering om äventyret igår. Känner mig lite lat idag..haha..känner bara för att ligga i sängen med min katt och gosa och titta på film. Hon var ju ensam igår mellan kl: 10.00-23.00. Eller ensam o ensam, min mamma bor ju bara 2 trappor bort så hon var nere o gav henne mat 3 ggr, blötfoder är viktigt att det är färskt o de är nåt hon får nytt var 4-5e timme oavsett om hon ätit upp eller inte. Torrfoder har hon ju fri tillgång till dygnet runt. Och nej hon är ingen tjockis, utan en snart 14 årig katt på strax över 3 kg, tappat några 100 gram de senaste året pga att hon börjar bli gammal.

Snäll mamma jag har som vill titta till henne när jag åker ut på äventyr


Kommentarer


Kommentera inlägget här: