VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vilken bitterfitta alltså

Kategori: Tankarna flödar

Haha, kolla vilken kommentar jag fått, så sjukt. Jag visste verkligen inte att man måste vara o se ut på ett speciellt sätt i olika åldrar. Jag ahr ju alltid varit som jag är o sett ut som jag gör. Att ändra något i stigande ålder är verkligen inte o vara sig själv, snacka om att personen är avundsjuk...aj aj..stackare där. Låter dig vara den patetiska


"Fan vilket jävla tjatande om ditt knä!!Tror du verkligen det är nån som bryr sig??Nej,det är det inte.Jag fattar inte varför du upprepar samma saker hela hela tiden!!!Ge dig..Du borde ju inse att alla dina krämpor du har beror på ÅLDERN du är ju inte ung längre,även om du tror och beter dig som det,vilket är så patetiskt som det bara kan bli"

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.183.159.181



Oj vad en kommentar fick mig o skratta. Stackars den personen som är så avundsjuk för att jag som är 44 år gammal inte ser ut som de. Den personen är nog en bitterfitta som sitter där bakon sin dator och tycker synd om sig själv. Och här finns då jag som är 44 år gammal o ser ut som 30. vilken lyx att den personen är avundsjuk på mig. Jag gillar när folk skriver "skit" till mig för då vet jag att personen/personerna är avundsjuka på mig och då mår jag bra av att den/de lägger ner energi på att reta sig på mig. Så du som skrev bara fortsätt för fy fan vad jag mår bra av din kommentar, du ökar läsarstatistiken om inget annat. Att du inte har ett liv är synd, ja faktiskt så tycker jag lite synd om dig.
Men du får gärna hänga med i mitt ungdomliga liv där jag har superkul med mina vänner. Tänk ändå, du hade fått några trevliga vänner o kanske slutat vara en bitterfitta. Bara en sån sak.

Alla har vi krämpor men de här med mitt knä är en skada jag fick i somras och har inget med nån ålder att göra. Så löjligt så de inte är sant. Så det är bara folk över 40 som kan bryta armar o ben o annat pga att dom är äldre. De visste jag inte. Men tack för upplysning från du anonyma, nu vet jag och ska verkligen lägga på minnet att du vet allt om mig och vad som händer i olika åldrar.

Massa plus till er andra läsare o vänner som har ett eget liv o inte sitter där o är bittra, utan låter var o en vara som dom är.

Nu ska jag ringa runt till lite vänner o skratta med dom ang kommentaren..haha
Fy fan vad bra jag mår...störst, bäst o vackrast..haha
Nä skämt å sido, ingen är bättre än nån annan, alla är bra på nåt o dessutom värda lika mycke.

Hörs senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: