VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen började inte bra

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknade lite över 5 i morse och då bara sovit ca 2 timmar. Typiskt när jag satt klockan på ringning vid 7.  Både jag och katten kände oss hungriga så en liten frukost fick det bli för oss. Gick sen och la mig och ställde om klockan till 07.40. Gick upp efter ytterligare en timme sömn och väntade in vaktis som skulle komma vid 8. Men halv 9 var han inte kommen så jag skickade ett sms och han ringde upp och kom med frugan sin 10 min senare. Och nu är frys/kyl på plats, skitbra och fint blev det. Härligt med nya saker.
 
Och nu har är jag faktiskt lite nyvaken..haha...blev ju så trött. Men sov bara 2 timmar.
 
Så kaos i sömnen med andra ord. Inte nog med det för det åskade o regnade som fan i morse, plus jag vaknade med huvudvärk och mensvärk, inte kul alls..mindre viktigt jag vet. Men bloggen är min, så de så..haha
 
Nu blir de i alla fall städa resten av dagen känns det som.
 
Fick dessutom en kallelse till tingsrätten som vittne ang försök till mordbrand på Flamingo den 3 augusti..bläää..vill inte alls. Men tur vi är ganska många som ska dit. Och går man inte dit så får man betala 2000kr i vite och det är jag inte road av.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ardito säger:

    well... have some young lamb every night and you will sleep like a baby ;) no more problems with sleep its tested haha

    Svar: haha, if i have lamb every night im not gona sleep, stupid..hehe
    shaminelle

    2012-08-30 | 15:52:04
  • Ardito säger:

    haha maybe... but at least you will not be the only one without sleep :D

    Svar: haha, thats true
    shaminelle

    2012-08-30 | 16:16:55

Kommentera inlägget här: