VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Efterlängtad vitvara

Kategori: Jag o min vardag

 
För ett par veckor sedan så var jag och pratade med husägaren om ny kyl och frys för den jag har får is på väggen inuti som sedan töar så jag får torka minst en liter vatten varje dag.
 
Tänkte att det nog kommer och ta tid att få en ny eftersom det är en rätt slö och glömsk husägare.
Men idag så kom den minsann. Och nu har jag en jäkla röra här. Den nya får ju stå till sig på en egen plats i några timmar innan den kan kopplas in. Sen ska den startas upp och allt flyttas över. Men vaktis är snäll och kommer och fixar in den på sin rätta plats imorgon.
 
Ska bli kul och se sen oxå om jag får ner min dyra elräkning, har ju lixom runt 540-580kr/mån, utom nu på sommaren då ligger den på ca 460-480
 
 

Kommentarer

  • Ardito säger:

    Nice :)

    Svar: Yes, finally
    shaminelle

    2012-08-23 | 17:16:22

Kommentera inlägget här: