VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Erbjudande = ett måste

Kategori: Jag o min vardag

 
I flera dagar nu har de ju varit rena hösten, men de jag sa igår om att det känns som hösten är på ingång, det tar jag tillbaka. Var nyss på Netto och tog på mig långa byxor och det skulle jag inte ha gjort för det är riktigt varmt ute..*pust, flämt*...haha.
 
Att jag var ute på Netto så tidigt idag var för att köpa en kaffekokare till min mamma, hon är ju i Trelleborg hos sin mamma. Så nu har jag bestämt mig för att hon får den av mig i födelsepresent, lite för tidig eftersom hon inte fyller förrän den 1 sept. Men hon är svår att köpa presenter/julklappar till. Hon har ju lixom allt. Och hon är ju precis som jag och använder inte smink och massa bling bling.
Nu måste jag bara hitta nåt mer att ge henne, men det ska hpn få exakt på sin dag!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: