VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag igen

Kategori: Jag o min vardag

 
Jaha då var det fredag igen. Och alla vet ju att jag idag ska vara hemma med en vän och äta pizza och kolla en del film.
 
Fick flyttat över allt till nya kyl och frys igår. Och kan ju säga att frysen var ju större än den gamla så nu kan jag äntligen baka och fysa in. Vem vet, kanske gör nåt i helgen. Ostbullar hade inte varit fel.
 
Vädret idag är riktigt höstigt men inte så kallt, så gissar att hösten är på ingång. Gör inget, jag gillar den årstiden med alla dess färger, plus att jag är född på hösten. Om knappt 2 månader fyller jag 45 år. Just de ja, de gör jag ju..måste jag verkligen ha fest då..näe, tror inte de. Får se vad jag känner för då, min dag är en fredag. Och då festar jag ju nästan alltid ändå ju..haha!!!
 
Nähä lite frukost och en penicillin
 
PS: så trist när man sms:ar vissa folk o dom inte ens kan svara. Nu får dom själva höra av sig. Jävla trams och lathet..haha...DS
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: