VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härliga fredag

Kategori: Jag o min vardag

 
Då var det fredag igen. Och det innebär att det blir ängen om några timmar. Vi ska fira Lindas pojkvän Alli som fyller 30 år imorgon.
Har såklart köpt hem en bag in box 3 apor, vad annars..haha. Undrar om den tar slut idag som den gjorde förra fredagen. Svamp? sa ni de? haha, nänänä inte alls, bara törstig ju..haha.
 
Vet jag har bloggat dåligt denna vecka, men har lite skrivtorka eller nåt. Får hoppas de vänder till efter helgen eller nåt. För sluta blogga tänker jag då rakt inte göra.
Visserligen delar jag inte allt med mina läsare, lite privatliv har man ju jämfört med många andra som bloggare.
 
Men återkommer i alla fall imorgon och berättar om hur denna fredag blev. Det är ju ett måste för er nyfikna..hehe
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: