VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

idag och 2 dagar till

Kategori: Jag o min vardag

 
Har nog gjort för mycke idag känns det som. Kroppen börjar ge upp..ajabaja och överanstränga sig när man är sjuk...ja fy på mig..haha.
Så nu ska jag minsann bädda ner mig och kolla klart sista säsongen av Buffy. Undrar hur många gånger jag kört den serien egentligen, 50 kanske, men den är ju så förbannat bra, och snygge Spike & Angel..*slurp*!!
 
 
Imorgon är det torsdag och jag har en hel del ärenden som jag måste göra, hoppas bara jag mår så bra så jag orkar ut. men jag MÅSTE..så bara och ta fram min starka envishet och vilja så fixar det sig.
Sen på fredag ska jag slappa med en vän, de blir filmer och pizza.
WOW...kryss i taket, Marie ska ha en vit helg. Tror ni mig? HAHA..men jodå de ska ni göra för det är bergsäkert :P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: