VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kvällen är här

Kategori: Jag o min vardag

 
Ja jag vet, jag har ätit midda idag men tyvärr blev de inget foto på detta. Var lite stressad för att hinna fixa den innan favoritprogrammet "Halv åtta hos mig" började.
Vad det blev? Jo de ska jag berätta...stekt lax, bulgur, stekt färsk svamp och gröna bönor...yummie!!
 
Börjat må skit igen med, halsen gör ont ont, bara det inte är dags för halsfluss nr 2, slutade ju med penicillin helgen som gick, vet inte hur de är med körtelfebern heller riktigt, vet bara att jag är allmänt matt, trött och orkeslös lixom. Men jag kör ändå på och gör massa mellan varven, envis som jag är.
Ger de över helgen, om inte bättre får de bli farbror doktorn på måndag tror jag.
 
Nu ska jag röja lite i sovrummet, har ju renbäddat så det ska bli mysigt att krypa ner där efter en skön dusch
 
Natti natti hörs imorgon
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: