VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Söndag

Kategori: Jag o min vardag

 
Vilket idag innebär tvätta och städa för mig.
 
Fredagen blev inte pizza och filmmys som bestämt. Klara-Stina lockade mig till att träffa Ove, Göran och Anders..hmm..grr på henne...haha..nejdå.
Vi var ett litet trevligt gäng som förfestade hemma hos mig.
 
Stinornas coola killar..haha
 
 
Sen drog vi vidare till flamman.
Säger bara en sak om den kvällen där..den siste idioten är inte född än. Men man är van och blir inte förvånad längre. Men att folk måste ljuga och använda våld är riktigt patetiskt.
 
Såklart efterfest oxå, men där stannade jag inte så länge...duktiga jag.
 
Igår lördag gjorde jag absolut ingenting mer än kollade film typ, äntligen sett "Battleship" och kan säga att det var en riktigt bra och mäktig film. Oxå såg jag "The Pact", hade lite hårresningar i början av filmen. Inte rädsla men ni vet så där så man ryser.
 
Vet ni vad jag åt i sängen tillsammans med katten? Jo dessa..mums
 
 
Fast lilla Smulan fick inte lika mycke räkor som mig, måste vara lagom annars kräks hon upp dom igen ju. Och viktigt att dela i småbitar annars bara leker hon och bollar med dom, ja så som katter gör när de ska döda sitt byte ni vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: