VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Suget är här

Kategori: Jag o min vardag

 
ja jag är så jäkla sugen på något men vet inte vad. Nåt gott och äta typ. Tror det är glass, funderar på en promenad till Ica. Visst är sånt jobbigt???
 
Har tagit fram bär från frysen och en smoothie är de ju tänkt att jag ska göra, men känns inte som detta stillar mitt sug..hmm..grrrr. Världsproblem eller hur..haha!!
 
Imorgon har jag och Sabina planerat att åka in till Hässleholm och gå på Wok House på deras Buffé. Hon är sugen på sushi, vilket jag aldrig ätit och tror inte det är nåt jag skulle gilla, känns inte så i alla fall. Men får väl se imorgon vad jag tyckte. Ska hur som helst bli gott med all sån mat.
Festivalen börjar ju oxå där imorgon, gissar på bra med folk. Bara vi får mat så skiter vi i vilket..hahaha
 
Det ser jäkligt gott ut på bilden, men nja..inte så glad för rått, gravad och rökt lax är gott
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: