VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Toppen dag

Kategori: Fest/Party

Igår lördag var en riktigt bra och rolig dag/kväll/natt.
 
Började med att Pierre kom hem till mig vid halv 4 tiden, jag korkade upp mitt vin (läs: 3 apor) och han sina öl. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och kollade OS, synd att Emma Green inte fixade en medalj.
 
Vi hade riktigt trevligt och runt 23-tiden drog vi ner till Flamingo. wow med folk där var, och ändå var det lördag, folket brukar mest vara där på fredagar.
När de stängde så sms:a jag Linda på vägen hem när vi passerade där hon bor och fick då ett sms att dom drack kaffegök och ville vi skulle komma upp, och såklart gjorde vi de. Där blev de att dom spelade lite wii, jag tittade på, aldrig spelat sånt, är inte mycke för spel.
 
Sen blev de hemgång runt 3 tiden inatt. Resten är en hemlis..haha..vad nyfikna ni blev nu då.
 
 
Nu tvättar jag och sen blir de kräftkväll med mamsen, längtar..så gott med kräftor ju. Kanske köper fler i veckan, såg att Netto har billiga kommande vecka med ju.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: