VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Torsdag

Kategori: Jag o min vardag

 
Oj vad dagarna springer fort iväg nu. Snart är sommaren slut och skolorna börjar för barnen. Tycker inte jag hinner med det jag ska, får nog sluta festa...haha!!
Nä men idag ska jag banne mig städa och sen får jag se vad jag hittar på. Måste ut i ärenden oxå, eller kanske jag tar det imorgon. Får se helt enkelt...
 
Igår gjorde jag absolut ingenting, låg bara i sängen och körde Buffy maraton..haha..lat jag är va. Men jag gör de för att jag kan lixom..haha.
 
F*n, skulle ju ringt tatueraren i morse vilket jag glömde, där är 3 mån väntetid. Ja ja får ringa på tisdag. Har en annan tatuerare med, men han kan inte skriva texter.
 
Nu ska jag in i duschen i alla fall...på återseende
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: