VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ut med gammalt in med nytt

Kategori: Jag o min vardag

 
Äntligen har vaktis varit här och hämtat den gamla kyl/frysen, men tyvärr kom inte den nya på plats.
Det behövs sågas för att kunna komma in på höjden och kanske lite på sidorna med. Men det var inget man kunde se innan den gamla kommit bort. Så jag är helt förstående med att jag får vänta tills torsdag och få allt fixat.
 
Anledningen till att den gamla stod kvar från torsdag till fredag var ju för att den nya inte kunde tas i bruk förrän efter några timmar enligt instruktioner. Sen skulle den gamla frostas av vilket var klart på fredagen. Då bestämde jag fest så då ville jag inte krångla med den.
 
Men hur som helst är den i alla fall borta nu. Och jag är nöjd...
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: