VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 rätt av 3 möjliga

Kategori: Kläder

 
Hemma igen och julmust med mig. Hämtat sista tvätten, ska städa klart och fixa midda tänkte jag.
 
Haha, kom ner på biblioteket för att lämna tillbaka 3 böcker och då säger expediten där att den ena boken kan jag behålla för den tillhör inte dom..haha..så tokigt de kan bli. Lånade om den jag missat.
 
Hämtade ut paketet från  http://www.ellos.se
 
Väldigt nöjd med mössan, mjuk och gosig. Men tröjan kunde varit en storlek större över axlarna, fasiken att man är mer bredaxlad än vad tjejer brukar vara. men får skylla det på alla åren jag träningssimmade, plus alla åren på hästarna som varit så starka så kroppen fått arbeta.
Fast känns ändå som jag kan behålla tröjan faktiskt. Den är skitmysig ju.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: