VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Annandag Jul

Kategori: Okategoriserat

 
 
Vad gör man en dag som denna.
All snö är borta, sååå trist..buhuhu..haha. Nä men, jag tvättar faktiskt och röjer runt lite och sen ska jag hitta på lite hemlisar..hehehe.
Vad gör ni själva?
 
Oxå sitter jag och funderar lite grann på att ta bort massa s k vänner på facebook, trist och logga in där dagligen när många av dessa inte kan annat än sätta ut statusar där de klagar och gnäller över hur de mår, hur trist deras liv är, eller snacka skit om andra folk bakom ryggen, sån kan jag vara utan. Finns alltid de som har de värre, har sagt de innan och så länge jag kan minnas.
Eller så stänger jag ner mitt konto där, finns roligare man kan göra via datorn/internet. Visserligen har jag slutat och prenumerera på ganska många, för då slipper man se vad dessa skriver, men då poppar de lixom bara upp nya personer som inte ahr nåt vettigt att komma med...haha..hur man än gör så slipper man inte undan. Jo om jag gör som jag skrev...stänger mitt konto!!!
Tänkte att jag skulle bestämma mig innan året är slut. 5 dagar kvar. Helt sjukt att detta året snart är slut.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: