VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Då var det dags igen

Kategori: Okategoriserat

 
Mamma fick ta sig till VC idag för de onda i hennes rygg har inte blivit bättre, tvärtom. Ringde för en stund sedan o är på väg till akut röntgen i Hässleholm för nu trodde läkaren att hon kunde ha hostat sönder ett revben när hon hade lunginflammation för ett par veckor sedan.
Hoppas verkligen att dom hittar felet snart, för nu har hon gått med detta i 3 veckor. Och jag gillar inte alls att min mamma har så ont och att det inte kommit fram än vad felet är.
Men som alltid så ställer jag upp dag som natt för henne om hon behöver min hjälp.
Varför jag inte är med henne? Nä för hon tyckte att hon kunde åka själv. Jag tjatade men nä hon proppsade på att åka själv. Lika envis som jag..haha. Mor och dotter de märks..haha
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: