VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Euw på dig Linda

Kategori: Okategoriserat

 
Men alltså hallåååå...var tar dagarna, veckorna vägen då. Fredag igen. Känns som det var igår ju. Snart är detta året slut och vi välkomnar 2013. Ser jag framemot, nya händelser och utmaningar.
 
Idag då, fredag var det ja...Marie ska ha en lugn hemmafredag helt ensam, känner verkligen för det. Ska ju äta tacos till finalen av "X-factor". Vem vinner? Awa? Benny? Isak? Ja mig kvittar de bara det inte blir Isak, tror inte han är nån som kan bli så pass poppis än, han är för ung för en mansröst. Kanske om 10 år. Men tur smaken är olika. Fast hoppas ändå att svenska folket idag fattar hur man röstar, jämfört med de två senaste fredagarna.
 
Förresten drömde om Linda inatt, och den drömmen gilla jag inte alls, säkert inte hon heller när hon får veta..hahaha, hon får inte göra som hon gjorde i mina drömmar...euw...haha!!! Har ju sagt till dig Linda att du ska sköta dig..haha.
 
Nähä mamsen är på vårdcentralen och ska möta upp henne strax. Hoppas inte hennes lunginflammation är tillbaka, bara ett par veckor sen sist ju
 
Förresten, de har kommit ytterligare 1 dm snö inatt, så snart har vi en halvmeter, och vem är lycklig? Jo, JAG såklart!!!!!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: