VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gjorde de till sist

Kategori: Serier

 
 
Har hela dagen dragit mig för att titta på veckans avsnitt av "Sons Of Anarchy", dels för att det är säsongens sista avsnitt (nr:13), plus hittar ingen info om när säsong 6 börjar.
 
Hade ju massa tankar om vem som dör, och allt annat trist som jag fick för mig skulle hända. Man kan ju räkna ut efter hand vad som komma skall.
 
Där var en lite obehaglig scen i början som jag valde att hålla för ögonen för, gillar inte när man har djur i filmer på de viset.
 
Sen var där en annan grej som jag i stort sett satt nästan och skrek NEJ högt för, men mer säger jag inte, fall i fall ett par personer läser som jag vet tittar på serien, lite snäll kan jag faktiskt vara mot dessa. Trots allt detta så sluta det både bra och dåligt tyvärr. Så de kan nog kvitta om jag skriver, för så är de ju med alla säsongsavslutningar i alla serier. Allt för att man ska vilja titta vidare.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: