VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Grrr....Grrr...Grrrrr

Kategori: Okategoriserat

 
Varför, varför, varför ska alla serier sluta så dumt och så spännande. Vill ju veta nu vad som komma skall. Men klart jag vet varför de är så här. Det är ju bara för att vi tittare inte ska sluta titta..haha!! Men man blir ändå lite frustrerad lixom.
 
Visst känner ni väl igen er i detta? Säg inte nej för jag kommer ändå inte att tro er..haha
 
Nu ska jag bädda ner mig med nån serie eller film tror jag. Oooops Andreas Carlssons biografi har jag visst glömt bort i typ en vecka nu, kanske dags och lägga lite tid på den istället. Den är ju trots allt bra så här långt, tror jag läst halva.
 
 
Natti natti mina vänner och ovänner..haha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: