VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lycklig tisdag

Kategori: Jag o min vardag

 
Även idag vaknar man upp till snö och det snöar på som bara den nu. Det plogas en massa på gator och trottoarer, vilket är bra så folk kan ta sig fram.
Åååå vad underbart det är med snö. Nästan det bästa jag vet, julmust ligger nog överst på listan..hahaha!!
 
Skrev i min status på facebook igår om det var nåns barn jag kunde få låna och ut och leka i snön. Och min 9-åriga(tror hon är de) granne erbjöd sig att komma ner och ut med mig. Men tyckte det var lite väl sent kl: 20 på kvällen så får väl se om det blir idag eller en annan dag. Hade varit kul iaf. Eftersom de flesta vännerna gnäller o klagar på snön o inte vill gå ut.
 
Det strular lite med starten av projektet inne i Hbg, kanske att det blir att jag får ett nytt startdatum istället. Får väl se i eftermidda om jag får nåt meddelande om hur det blir.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: