VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mamma räddade mig fast hon vet om det

Kategori: Okategoriserat

Haha, mamma gjorde de lätt för mig när hon ringde, hennes batter i höll på att ta slut och sa nåt i stil med ......."får nog köpa ny mobil"......perfekt tänkte jag och började söka på nätet. Då ringer hon igen och jag frågar, men nä hon ville inte ha så dyr julklapp. Men JO sa jag, så nu har jag beställt en ny Nokia till henne. Hon vill ha en enkel telefon och gillar inte detta med touch. Hon är som jag såld på Nokia, även om min touch jag köpte förra året är en Huawei med android. Känner väl oxå att jag snart får köpa en ny kanske pga batteriet, många gånger är de billigare och göra så än att köpa nytt batteri.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: