VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

RÄTT ELLER FEL ???

Kategori: Tankarna flödar

 
 
Vad säger ni om detta...RÄTT ELLER FEL?????
 
 
Läste detta här
 
– Vi tittar på det och kan tänka oss att ändra reglerna så att barn under tio år kan få bankkort, om de är mogna för det, säger Carl Renström, kortansvarig på Handelsbanken till tidningen. Handelsbanken har idag 13-årsgräns. Även SEB och Swedbank har en 13 årsgräns för bankkort till barn. Nordea erbjuder idag bankkort från 11 års ålder.
 
Själv kan jag tycka att det är galet, tänk så många små barn som kan bli rånade och utnyttjade pga detta. Så små barn tänker inte på samma sätt som de äldre barnen, tycker att barn ska få vara barn så länge de kan och inte bli vuxna i förtid. Så tummen ner för detta känner jag
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: