VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snabba Cash

Kategori: Jag o min vardag

 
Hmm, fått hem 2an nu. Men kan fan inte komma ihåg om jag sett 1an. Ibland har jag filmer som jag glömmer och titta på, blir så när man har tokmånga.
 
Så ikväll tänker jag titta på dessa, ja såklart inte ettan om jag sett den. Jag som har så bra minne annars, men när de gäller filmer så rör jag till det och alltid gjort. Märker inte att jag sett filmen förrän jag typ sätter igång den, fast sen finns de såklart massor som jag aldrig glömmer att jag sett. Blir väl så när man ser runt 10-20 filmer i veckan och alla dessa serier jag följer. Men det är kul och ett stort intresse. Film, musik och laga mat(hitta på egna recept) hade jag aldrig klarat mig utan
 
Men som sagt, borde ju komma ihåg ettan eftersom denna läckerbit är med..hehe
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: