VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tack Peter

Kategori: Serier

 
Det finns en Peter som kommenterar lite då och då här i min blogg som jag inte vet vem är. I alla fall så vill jag tacka DIG Peter som tipsade mig om serien "Revolution". Har sett 2 avsnitt nu ikväll och den verkar riktigt bra, lär ju bli fler avsnitt innan sänggående.
 
Har dock bara fått tag på 10 avsnitt så här långt. Hoppas få tag på resten. Vet du mer info om detta så berätta gärna för mig!!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Peter säger:

    Hej, roligt att du gilla den, tycker också att den toppen :), återkommer när jag känner till mer än de 10 första avsnitten.

    Svar: Ja jag gilla den så pass att jag inte kunde sluta titta, blev alla 10 avsnitt inatt. Man får lite LOST känsla över serien.
    shaminelle

    2012-12-05 | 08:59:19

Kommentera inlägget här: